معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

دهیاران و شهرداران برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند

13 اردیبهشت 1400

معاون استاندار مازندران با اشاره به در پیش بودن انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: تمام تلاش شهرداران و دهیاران باید در راستای افزایش مشارکت مردم در انتخابات باشد.

مهدی رازجویان صبح پنجشنبه به مناسبت روز شورا در نشست با جمعی از شوراهای مرکز استان با تاکید بر استفاده شوراها از نظرات و ظرفیت نخبگان منطقه گفت: تأسیس شوراها نماد مردم‌سالاری در کشور است.

وی با گرامی‌داشت ۹ اردیبهشت روز شوراها، اظهار داشت: مردم با شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، نقش مهمی در توسعه منطقه خود دارند.

رازجویان با تاکید بر اینکه اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا بعد از شروع به کار باید از نظرات و ظرفیت تمام نخبگان منطقه بهره‌مند شوند، تصریح کرد: منطقه‌ای به توسعه همه‌جانبه می‌رسد که تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها دیده شود.

وی ادامه داد: شناسایی کمبودهای یک شهر یا روستا و تلاش برای جبران آنها نیاز به خرد جمعی و استفاده از نظرات کارشناسان اهل فن دارد لذا شوراها می‌توانند با یک برنامه‌ریزی مناسب در این مسیر حرکت کنند.

معاون استاندار مازندران انتخاب شهردار و دهیار کاربلد، متعهد، متخصص و جهادی را وظیفه سنگین شوراها دانست و افزود: همکاری و اتحاد بین شوراها با شهردار یا دهیار در یک مسیر کارشناسی و مناسب، می‌تواند جلب رضایت مردم را در پی داشته باشد.

رازجویان اظهار داشت: امروز کشور نیاز به شهرداران و دهیاران جهادی و موفق دارد و انتخاب آنها در گرو تصمیم منطقی و درست شوراها است.

وی ادامه داد: یکی از وظایف شوراها شناسایی سرمایه‌گذاران دارای اهلیت است تا با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، اقدامات متنوعی در سطح شهر و روستا رقم بخورد.

وی برخورد دستگاه‌های امنیتی با اعضای متخلف شوراهای اسلامی شهر و روستا را اقدامی مورد تقدیر دانست و افزود: هر چه فضای شوراها، سالم و بدون تخلف باشد، امکان خدمات‌رسانی به مردم بیشتر می‌شود.

  • 13 اردیبهشت 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |


پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011