معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

تاکید معاون استانداری سیستان و بلوچستان بر استفاده از ظرفیت دهیاران در گسترش بیمه اجتماعی

25 اردیبهشت 1400

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان بر استفاده از ظرفیت دهیاران در گسترش بیمه اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی استان، بیجار در دیدار با مدیر صندوق بیمه اجتماعی استان با اشاره به تأثیر اطلاع‌رسانی چهره‌به‌چهره در جذب بیمه‌شدگان و توسعه بیمه اجتماعی، گفت: با توجه به شرایط همه‌گیری بیماری ویروس کرونا لازم است فعالیت‌ها و برنامه‌ها به‌روزرسانی و با شرایط جدید منطبق باشد.

وی افزود: با خلاقیت و به‌روزرسانی امکان پیشرفت و گسترش پوشش بیمه اجتماعی، اطلاع‌رسانی مطلوب و ارائه خدمات به جامعه هدف به‌خوبی وجود دارد.

بیجار با تأکید بر اثربخشی تولید محتوی کیفی با استفاده از تجارب بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی، گفت: با تولید و ارائه محتوی کیفی به زبان ساده از طریق رسانه‌ها، خصوصاً صداوسیما و فضای مجازی، گام مهمی در جهت رشد و توسعه با مشارکت همگانی می‌توان برداشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ادامه داد: یکی از مهم‌ترین شاخص‌های ارزیابی عملکرد دهیاران، همکاری برای عضویت خانواده‌ها در صندوق بیمه اجتماعی با آگاهی‌بخشی و معرفی شرایط و مزایای این بیمه است.

امان‌الله شاقوزائی مدیر صندوق بیمه اجتماعی استان نیز با ارایه گزارش عملکرد صندوق در سال گذشته به همکاری خوب معاونت هماهنگی امور عمرانی، مدیرکل امور روستاها و شوراهای استانداری و مجموعه همکاران در کمک به گسترش پوشش بیمه اجتماعی، گفت: این مشارکت و همکاری در رشد ۲۵ درصدی جذب بیمه‌شدگان فعال صندوق و توسعه بیمه در سال گذشته تأثیر مطلوبی داشته و امیدواریم با ادامه همکاری‌ها و مشارکت هرچه بیشتر و بهتر بتوانیم در جهت خدمت به روستائیان، عشایر و دیگر مشمولین تلاش کنیم.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد توسعه بیمه اجتماعی، دهیاران و شوراهای اسلامی امکان اطلاع‌رسانی چهره‌به‌چهره، گسترش پوشش بیمه اجتماعی و برخورداری خانواده‌ها از مزایای بیمه اجتماعی فراهم است.

  • 25 اردیبهشت 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |


پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011