معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

آینده روستاییان با بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایری تضمین می شود

10 خرداد 1400

مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایری استان کرمان گفت:روستاییان باید بدانند آینده آنها باید تضمین شود و این امر اتفاق نمی‌افتد مگر با بیمه اجتماعی کشاورزان!

به گزارش روستانیوز، محمد میرجعفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان کرمان حدود ۸۰ هزار خانوار زیرپوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایری قرار دارند و ۷ هزار و ۱۰۰ خانوار مستمری‌بگیر هستند.

وی ادامه داد: ۵ هزار و ۲۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان کرمان وجود دارد و روستاها دارای پراکندگی شدید هستند و نیاز به اطلاع‌رسانی گسترده برای بهره‌مندی ۱۲۰ هزار خانوار باقیمانده داریم.

میرجعفری با اشاره به اینکه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایری یک صندوق دولتی است و دولت دو سوم حق بیمه فاقدان بیمه را پرداخت می‌کند و افرادی که دفتر درمان سلامت را دارند به معنای دارا بودن بیمه اجتماعی نیست.

وی با اشاره به فعالیت کارگزاری‌های بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایری در مناطق روستایی ابراز داشت: تفاهمنامه‌هایی با مجموعه‌های مختلف به ویژه بسیج برای اطلاع رسانی بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایری منعقد کرده‌ایم.

مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایری استان کرمان افزود: روستاییان باید بدانند آینده آنها باید تضمین شود و این امر اتفاق نمی‌افتد مگر با بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایری و افرادی که عضو هیچ صندوق بیمه‌ای نیستند حتی اگر در شهر زندگی کنند هم می‌توانند زیر پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایری قرار گیرند.

وی اضافه کرد: بزرگترین مشکل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایری این است که دو ویترین شامل دفترچه درمانی و اجباری بودن را ندارد و به همین علت بیمه شدگان ما محدود هستند.

میرجعفری از افزایش ۱۵۰ درصدی بیمه شدگان بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایری در استان کرمان طی سال گذشته خبر داد و ادامه داد: اطلاع رسانی به موقع و هوشمندانه، حمایت‌های مجمع نمایندگان و اجرای طرح‌ها برای کارگزاری‌ها ازجمله دلایل موفقیت بیمه اجتماعی ست.

  • 10 خرداد 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011