معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

راه نجات شهرهای سیستان وبلوچستان توجه به مدیریت پسماند است

12 خرداد 1400

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اگرچه در حال حاضر نگاه شهرداری های استان بر موضوع جمع آوری زباله ها و نظافت و تغییر چهره شهر ها متمرکز شده است، اما راه نجات شهرهای استان، توجه به مدیریت پسماند است.

به گزارش ایسنا احمدعلی موهبتی در مراسم احداث سایت دفع پسماند شهرهای ایرانشهر، بمپور و محمدان گفت: به دلیل اهمیت موضوع نظافت و پاکسازی شهر ها و بازیافت زباله ها برای اولین بار برای مدیریت پسماند سرفصل جداگانه ای در بودجه استان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: طی سالهای اخیر با اهتمام شهرداری ها تا حدودی تغییر چهره شهرها را داشته ایم البته به استثنای بحث معتادان متجاهر و زباله گردها که با پخش زباله از داخل باکس موجب بی نظمی در سطح شهر می شوند که امیدواریم در آینده نزدیک با جمع‌آوری معتادان متجاهر، شرکت‌های متولی جمع‌آوری زباله در خارج از فضای شهرها کار جداسازی و بازیافت را انجام دهند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به تخصیص اعتبار از محل اعتبارات استانی به این بخش، گفت: شهرداری های ایرانشهر، بمپور و محمدان با کمک دهیاری‌ها و دریافت تسهیلات هر چه زودتر آغاز فعالیت سایت دفع پسماند را تسریع نمایند.

موهبتی احداث راه دسترسی به این سایت را ضروری خواند و افزود: احداث این راه دسترسی رفت و آمد خودروهای حمل زباله را از نزدیک ترین و کوتاهترین مسیر فراهم می‌کند.

استاندار سیستان و بلوچستان در پایان ضمن تقدیر از پیگیری ها و تلاش همه دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی خاطرنشان کرد: استان سیستان و بلوچستان با قدمت تاریخی چند هزار ساله پرچمدار فرهنگ و تمدن است و بایستی چهره و  فضای شهرها متناسب با این فرهنگ باشد.

  • 12 خرداد 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |


پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011