معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

تبلیغات نامزدهای شوراهای شهر و روستا از بیستم خردادماه جاری کلید می‌خورد

17 خرداد 1400

به گزارش برنا از اراک ، بهروز اکرمی در جمع اصحاب رسانه در اراک، افزود: ۷۴۹ نفر از نامزدهای حاضر در گردونه انتخابات این دوره از شوراهای اسلامی استان برای حضور در پارلمان‌های محلی شهری رقابت می‌کنند

وی ادامه داد: ۴۳ نامزد نیز برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تفرش، فراهان و آشتیان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی خاطرنشان کرد: یک میلیون و ۹۸ هزار و ۳۶۶ نفر در این استان از شرایط حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا برخوردار هستند که ۲۳ هزار و ۴۰۳ نفر این افراد به‌عنوان رای اولی برای نخستین بار در انتخابات آتی حضور می‌یابند.
اکرمی گفت: تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا از بیستم خردادماه جاری کلید می‌خورد و تا ۲۶ خرداد ماه امسال به مدت یک هفته ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: نامزدهای انتخابات آتی تا ساعت هفت ۲۷ خرداد ماه جاری فرصت انجام تبلیغات دارند و ۲۴ ساعت قبل از برگزاری انتخابات برابر قانون انجام تبلیغات متوقف می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی یادآور شد: یک‌هزار و ۱۸۸ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری تاکنون از این استان در سامانه جامع انتخابات کشور ثبت شده که تعداد این شعب نسبت به دوره قبل ۱۱ درصد افزایش دارد.

اکرمی ، شمار شعب اخذ رای برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان مرکزی را یک‌هزار و ۵۱۷ شعبه عنوان کرد و گفت: این شعب نسبت به دوره قبل ۶ درصد افزایش یافته‌ است.

وی اظهار داشت: تمامی اقلام انتخاباتی، تعرفه‌ها و ملزومات از ستاد انتخابات کشور تحویل شده و به شهرستان‌ها ارسال و تمامی دستور العمل‌های انتخاباتی به فرمانداران و بخشداران اعلام شده‌ است.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ برگزاری تجمع ممنوع است  و از نامزدها انتظار می‌رود رعایت دستورالعمل‌ها را در دستور کار خود قرار دهند تا شاهد برگزاری انتخاباتی در چارچوب قانون باشیم.

  • 17 خرداد 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |


پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011