معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

سلامت مردم اولویت هیئت های مذهبی

30 مرداد 1400

فرماندار اشکذر گفت: شورا‌های اسلامی، دهیاران و مسئولان هیئت‌های عزاداری باید سلامت مردم را در اولویت قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، هادی‌نسب، فرماندار شهرستان اشکذر، در جلسه شورای تأمین به همکاری بسیارخوب مردم و هیئت های مذهبی در ایام عزاداری اباعبدالله‌الحسین در سال گذشته اشاره کرد و گفت: با همزمانی ایام عزاداری محرم و پیک پنجم شیوع ویروس کرونا، از همه مردم و عزاداران حسینی می‌خواهیم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، برای کنترل شیوع ویروس کرونا بیش از پیش همکاری کنند.

رئیس شورای تأمین شهرستان اشکذر در ادامه با بیان اینکه نظارت بر حسن اجرای مصوبات ستاد کرونا در مراسم‌های عزاداری بر عهده اداره تبلیغات اسلامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان است، گفت: نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در هفته جاری تشدید می‌شود و از برگزاری مراسم عزاداری در مراکز سربسته و فاقد تهویه مطلوب جلوگیری می‌شود.

عالی نسب تصریح کرد: شورا‌های اسلامی و دهیاران و مسئولان هیئات عزاداری باید به متولیان نظارت بر رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی کمک کنند و سلامت مردم را در اولویت قرار دهند.

او با اشاره به اجرای مطلوب فرآیند واکسیناسیون کرونا در شهرستان، بر همکاری بیشتر مدیران ادارات و مسئولان شهرستان اشکذر با شبکه بهداشت و درمان تأکید کرد و از شهروندان و گروه‌های هدف واکسیناسیون برای کاهش آمار بستری‌ها و مبتلایان کمال همکاری را با شبکه بهداشت و درمان خواستار شد.

  • 30 مرداد 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011