معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بهره برداری از طرح‌های عمرانی خدماتی در روستا های کردستان با حضور معاون امور دهیاری ها

24 مهر 1400

به مناسبت هفته روستا ۳۳۲ پروژه عمرانی در بخش‌های راه، مقاوم سازی، بهداشتی، ورزشی و خدمات با اعتبار ۱۸۲ میلیارد تومان در ۱۲۷ روستای کردستان افتتاح شد که بهره برداری چند پروژه با حضور دکتر قربانی معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور صورت گرفت.
به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، در روستای کیلانه شهرستان سنندج طی مراسمی با حضور دکتر قربانی دو طرح  آبرسانی و جاده دسترسی به آرامستان این روستا به طول ۴ هزار و ۵۰۰ متر  به بهره برداری رسید.

همچنین در این مراسم، کلنگ آغاز عملیات لوله گذاری برای مهار آب‌های سطحی به طول یک کیلومتر به زمین زده شد.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در این مراسم با اشاره به اینکه در کشور ۳۷ هزار و ۱۳۷ دهیاری وجود دارد، گفت : از زمان تاسیس دهیاری ها تاکنون بیش از ۳۲ هزار میلیارد تومان اعتبار به دهیاری‌ها کمک شده است.

قربانی به افزایش اعتبارات شهرداری ها و دهیاری ها از محل مالیات بر ارزش افزوده از سه درصد به چهار درصد اشاره نمود که باعث افزایش حدود ۷ هزار میلیارد تومانی سهم شهرداری ها و دهیاری ها شده است.

وی با بیان اینکه توزیع اعتبارات دهیاری ها نامتوازن است، از پی گیری های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای رفع این مشکل خبر داد.

قربانی همچنین افزود: با هدف ایجاد درآمد پایدار و ماندگاری جمعیت در مناطق روستایی  از محل انعقاد تفاهم نامه های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بانک ملی و پست بانک، تسهیلات کم بهره به پروژه های اقتصادی، اشتغال زا و درآمد زای دهیاری ها پرداخت می شود.

 

لینک خبر : http://imo.org.ir/RContent/I77R67-.aspx

 

  • 24 مهر 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |


پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011