معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

استان‌های برتر آموزش کارکنان شهرداری ها و دهیاری های کشور

18 شهریور 1399
استان‌های برتر آموزش کارکنان شهرداری ها و دهیاری های کشور

زیارتی نصرآبادی اعلام داشت : طبق ارزیابی صورت گرفته در حوزه آموزش کارکنان شهرداری ها، استانهای تهران، یزد، هرمزگان، آذربایجان غربی و مرکزی رتبه برتر را کسب نموده اند.

وی اضافه کرد: در حوزه آموزش کارکنان دهیاری ها، استانهای یزد، گلستان، خراسان رضوی، زنجان و فارس رتبه های برتر کشور را کسب نموده اند.

زیارتی در ادامه توضیح داد: شاخص های ارزیابی استانها شامل؛ سرانه آموزش، تطابق برنامه با عملکرد، سفرهای آموزشی، آموزش مکاتبه ای و مجازی، آموزش هماهنگ با شوراها، اجرای دوره های ابلاغی مصوب کمیته راهبری و توانمند سازی آموزش سازمان، برگزاری کمیته اجرایی آموزش، پیگیری و همکاری مدیرکل و مسئول آموزش بودند که بر اساس این شاخص ها دفاتر امور شهری و شوراها و دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری ها رتبه بندی شدند.

وی ادامه داد: ارزیابی های انجام گرفته از برنامه های آموزشی دفاتر امور شهری و شوراها و دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری ها در سال ۱۳۹۸ و شش ماهه اول سال جاری انجام پذیرفت.

وی همچنین یاداور شد: به استناد ماده ۶۲ قانون شهرداری و ماده ۵ اساسنامه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور مبنی بر ایجاد هماهنگی، پشتیبانی مالی، فنی و آموزشی از شهرداری ها و سازمان های وابسته و دهیاری ها، یکی از وظایف کلیدی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور توانمندسازی نیروی انسانی و آموزش کارکنان شهرداری ها و دهیاری های کشور است و به منظور تحقق این ماموریت، مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی با هدف ارزش‌گذاری به جایگاه آموزش و تقدیر از دست اندرکاران حوزه های آموزش شهری و روستایی، هر سال اقدام به پایش، ارزیابی و سنجش عملکرد آموزشی استان ها می نماید.

 

منبع : روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

  • 18 شهریور 1399
  • |
  • دیدگاه
  • |
  1. ناشناس گفت:

    از هیجدهم شهریور ماه ۹۹ تا به حال معاونت محترم دهیا ی ها هیچ برنامه ای نداشته است . پس با این وصف دهیاری ها سرشان شلوغ تر است . بابا جان ، بجنبید اینطور چرخ توسعه درروستاها نمی چرخد .

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011