معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

واگذاری ماشین آلات عمرانی و خدماتی به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

14 شهریور 1401

به گزارش خبرگزاری ، مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور از واگذاری ماشین آلات عمرانی و خدماتی به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خبر داد و گفت: در یک سال فعالیت دولت مردمی سیزدهم، برنامه ریزی‌های مختلفی به منظور نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و تجهیز شهرداری ها و دهیاری ها به ماشین آلات و تجهیزات عمرانی و خدماتی با بهره گیری از ظرفیت تولیدکنندگان داخلی به منظور تقویت بنیه مدیریت شهری و روستایی و ارتقای سطح خدمت رسانی  به هموطنان عزیزمان صورت گرفت.

وی افزود: در مجموع از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم از یک سال گذشته تاکنون، قرارداد تولید ۹هزار و ۸۰۰ دستگاه خودروهای حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس و ون با تولیدکنندگان داخلی امضا شده و در این مرحله ۸۲۰ دستگاه اتوبوس و ون به شهرداری ها واگذار می‌شود.

وی ادامه داد: اقدامات صورت گرفته در زمینه انعقاد قرارداد تولید ۴۸۰۰ دستگاه اتوبوس که در این مرحله ۵۰۰ دستگاه آن واگذار می شود، ظرف ۱۰سال اخیر بی‌سابقه است.

رییس سازمان شهرداری ها و دهیاریها کشور به اعطای تسهیلات برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهری به عنوان یکی از برنامه های سال ۱۴۰۱در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال بیش از ۲۵۰۰ دستگاه تاکسی نوسازی شده است.

جمالی نژاد ادامه داد: در یک سال نخست فعالیت دولت سیزدهم، قرارداد ساخت بیش از یک هزار دستگاه انواع ماشین آلات عمرانی، خدماتی و تجهیزات موردنیاز شهرداری ها و دهیاری ها شامل ماشین آتش نشانی، نردبان آتش نشانی، لودر، مینی لودر، بکهولودر، ست هیدرولیک امداد، … امضا شده و در این مرحله ۶۴۴ دستگاه واگذار می‌شود.

  • 14 شهریور 1401
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011