معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

دهیاران آماده مشارکت در انتخابات می شوند

23 خرداد 1403

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از آماده سازی دهیاران برای مشارکت در انتخاباتی پرشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، حامد رستمی حضور در انتخابات را رسالت دینی و اجتماعی آحاد جامعه برشمرد و اظهار داشت: ایران اسلامی با بهره مندی از دولتی قوی و انقلابی بر ریل پیشرفت به مسیر خود ادامه خواهد داد.

او یکی از معیارهای ارزیابی دهیاران را حضور پرشور اهالی منطقه در انتخابات برشمرد و اظهار داشت: بیان خدمات ارزنده دولت به جامعه نقش مهمی در برگزاری انتخاباتی شکوهمند خواهد داشت.

رستمی با تاکید بر اهمیت اجرایی سازی «جهاد تبیین» گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید وِیژه ای بر اطلاع رسانی پیرامون خدمات و تلاش ها با بیانی هنرمندانه دارند و باید در این حوزه تمامی توان خود را بکار گیریم.

این مقام مسئول از دهیاران به عنوان یکی از مهمترین مجریان «جهاد تبیین» یاد کرد و بیان داشت: دولت سیزدهم تمامی توان خود را در حوزه اعتمادسازی و محرومیت زدایی بکار گرفت و از دهیاران انتظار می رود با برگزاری جلسه با بزرگان و معتمدین به رسالت خود عمل کنند.

به گفته مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس، قدم های ارزشمندی در زمینه گسترش عدالت محور خدمات و امکانات در دولت سیزدهم برداشته شد که دستاورد آن ارتقا کیفیت مردم در روستاها، بخش ها و شهرهای کوچک و بزرگ است.

  • 23 خرداد 1403
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |


پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011