معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

ساختمان دهیاری و شورای اسلامی روستای کلاک به نام شهید پاسدار محسن سرخاب نام گذاری شد

24 تیر 1403

ساختمان دهیاری و شورای اسلامی روستای کلاک به نام شهید پاسدار محسن سرخاب نام‌گذاری شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، محمدعرب سرهنگی دهیار روستای کلاک اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی ساختمان دهیاری وشورای اسلامی روستای کلاک به نام شهید پاسدار محسن سرخاب نام‌گذاری شد.

وی افزود: شهید محسن سرخاب در سال ۱۳۴۳ در روستای کلاک به دنیا آمد، تا ۱۹ مهر ۱۳۶۳ که در شهر شقایق‌های مجروح سردشت به خدا پیوست، حیاتی سراسر عشق و ارادت ترسیم کرد.

دهیار روستای کلاک عنوان کرد: مردی از روستای کلاک شهرستان دماوند، ستاره‌ای می‌شود و از فراز کوه‌های کردستان می‌درخشد و با قلبی شیفته و آباد شده به تقوا، پناه می‌برد به خداوند، برای کام‌یابی و موفقیت ابدی. خون شهید تا ابد راه‌گشاست تا دیگران به بی‌راهه نروند. خون شهید جاودانه است، حتی اگر جای پایش لابه‌لای روزمرگی‌ها گم شود. این شهدا ستاره‌اند، راه را می‌توان با آن‌ها پیدا کرد.

عرب سرهنگی تصریح کرد: این نامگذاری به پیشنهاد اداره بنیاد شهید دماوند و طبق مصوبه فرمانداری دماوند جهت نام‌گذاری ساختمان ادارات به نام شهدا می‌باشد.

وی گفت: روستای کلاک دو شهید تقدیم ایران اسلامی کرده است ،شهیدان محمد علی و محسن سرخاب که مزار این شهیدان در گلزار شهدای روستای کلاک می‌باشد.

  • 24 تیر 1403
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |


پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011