معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

آبرسانی به ۴۰۰ روستای ایران با حضور وزیر نیرو

31 شهریور 1399

رضا اردکانیان در آیین بهره‌برداری از این طرحها در استانداری همدان گفت: این طرح ها در قالب هفته بیست و یکم پویش بزرگ “هرهفته؛الفبایران” گنجانده شده و در مجموع برای آبرسانی به این روستاها ۳۷۹ میلیارد تومان اعتبار سرمایه گذاری شده است.

وزیر نیرو با بیان اینکه با آبرسانی به این روستاها ۲۸۱ هزار نفر از آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار می شوند، خاطرنشان کرد: به منظور اجرای این طرح، حفر و بهسازی بیش از ۶۷ حلقه چاه، چشمه و قنات در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ساخت و توسعه مخزن‌های ذخیره آب با گنجایش ۴۸ هزار متر مربع، اجرای ۸۳۰ کیلومتر خط انتقال و ۳۸۰ کیلومتر شبکه توزیع برای آبرسانی به این روستاها اجرا شده است.

اردکانیان افزود: ۸۰ باب ایستگاه پمپاژ آب و سامانه آب شیرین‌کن با گنجایش ۶۰۰ متر مکعب در شبانه‌روز از دیگر زیر ساخت های این طرح است.

وزیر نیرو اظهار داشت: در سال جهش تولید پویش بزرگ “هر هفته الفبایران” “ساخت و سازها؛ ساز و کارها” کمک زیادی به اجرای طرح‌های آب و برق می‌کند.

لازم به ذکر است، دکتر رضا اردکانیان وزیر نیرو صبح امروز یکشنبه در پویش هر هفته الف- ب-ایران (ساخت و سازها) و (ساز و کارها) هفته بیست و یکم به استان همدان سفر کرد و در این سفر طرحهای سد مخزنی نعمت آباد، آبرسانی به ۳۰۰ روستا در سطح استان همدان، سه طرح تامین برق و افزایش ظرفیت در ملایر، رزن، اسدآباد را افتتاح می کند و عملیات اجرایی خط ۴۰۰ کیلوولت ملایر_خرم آباد نیز آغاز می شود.

برای این طرحها در مجموع۵۸۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده است.

  • 31 شهریور 1399
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

برچسب ها : ، ،

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011