معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بازدید معاون امور دهیاری‌ها از استان خراسان رضوی

8 آذر 1400

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در سفر یکروزه به استان خراسان رضوی از تعدادی از دهیاری های این استان و پروژه های عمرانی و خدماتی آنها بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، دکتر علی قربانی در این سفر که کریمی مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی سازمان هم حضور داشت، از روستاهای محمد تقی بیک، سیدها، کلاته چنار، زیندانلو، گپی، دربندی، دوست محمد، عوض محمد، ارباب، حصار و رحمان‌قلی در شهرستان درگز بازدید نمود.

همچنین در نشستی با حضور تعدادی از دهیاران منتخب و شوراهای بخش استان و جمعی از مسوولان دستگاه های اجرایی استان و شهرستان، مسائل و مشکلات روستاهای فوق الذکر بررسی و به سوالات مطرح شده پاسخ داده شد.

قربانی دراین نشست همچنین با اشاره به ابلاغ بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۱ دهیاری در روزهای آتی به استانداری ها بر توجه دهیاری ها و شوراهای اسلامی  روستاها به آن و ارسال به موقع بخشنامه بودجه سال آتی به شوراها تاکید نمود.

وی همچنین تاکید نمود: با توجه به ماده ۸ اساسنامه، تشکیلات و سازمان دهیاری‌ها (مصوب بهمن ۱۳۸۰)، فاصله بین خاتمه خدمت دهیار تا انتخاب دهیار جدید نباید بیش از سه ماه به‌طول انجامد و دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری‌ها موظفند با همکاری واحدهای گزینش استانداری‌ها به طریقی اقدام نمایند تا در گزینش دهیاران تسریع گردد و پس از تأیید گزینش، بخشداران موظف به صدور حکم دهیار می‌باشند.

قربانی همچنین به پیگیری های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در خصوص بررسی لایحه اصلاح و الحاق موادی به ماده واحده تاسیس دهیاری ها خودکفا در کشور، که به کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی ارجاع شده است، و اصلاح آیین‌نامه استخدامی دهیاری‌ها، که به کمیسیون اجتماعی دولت ارجاع شده، اشاره نمود.

  • 8 آذر 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011