معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۱ دهیاری‌ها ابلاغ شد

8 آذر 1400

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور اعلام کرد: بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۱ دهیاری‌ها برای رعایت در تنظیم لوایح بودجه و اجرا در دهیاری های سراسر کشور به معاونین هماهنگی امور عمرانی استانداری‌ها ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور، مهدی جمالی‌نژاد با بیان مطلب فوق گفت: در اجرای مفاد ماده (۳۵) آیین نامه مالی دهیاری ها و وظایف محوله به وزارت کشور، پس ازجلسات متعدد کارشناسی با جمعی از مدیران کل دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری‌ها‌ و سایر کارشناسان مرتبط با موضوع، بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۱ دهیاری ها نهایی و برای اجرا در دهیاری های سراسر کشور ابلاغ شد.

وی افزود: در این بخشنامه علاوه بر موضوعات اساسی و قوانین مرتبط با امور دهیاری به سیاست ها و راهبردهای مد نظر دولت سیزدهم در ارتقای سطح زندگی و بهبود محیط زیست روستایی، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای طرح های عمران و پروژه‌های درآمدزای روستایی، بهبود ساختار نظام درآمدی دهیاری‌ها، ارتقای ایمنی و توسعه کارآفرینی و توانمندسازی روستائیان درزمینهٔ افزایش سطح دانش و توسعه مهارت‌ها  و سایر ضوابط ابلاغی وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پرداخته شده است.

وی اضافه کرد: در این بخشنامه همچنین ضوابطی در خصوص طرح پرداخت دیون و تعهدات مازاد در ردیف های هزینه ای تدوینی ابلاغ شده است.

جمالی نژاد متذکر شد: دهیاری‌های سراسر کشور موظفند طبق بخشنامه ابلاغی نسبت به تنظیم لوایح بودجه سال ۱۴۰۱ و ارسال آن‌ها جهت تصویب در شوراهای اسلامی روستا و هیات های تطبیق اقدام نمایند.

  • 8 آذر 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011