معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

رتبه اول دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری اردبیل

13 شهریور 1403

استان اردبیل در جذب تسهیلات طرح‌های درآمدزایی، اشتغال‌آفرینی و توانمند سازی روستاها، دهیاران و شرکت تعاونی دهیاران استان اردبیل رتبه نخست کشوری را دارد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری اردبیل گفت: دفتر امور روستا‌ها و شورا‌های استانداری اردبیل با جذب بالغ بر ۱۶ هزار و ۵۵۷ میلیارد تومان از سهم ۹ هزار میلیارد تومانی سهم مصوبات تسهیلات سایر استان‌های کشوری، با جذب یک چهارم درصد و با ارائه ۲۴۴ طرح درآمدزایی و اشتغالزایی مقام اول را در بین سایر استان‌های کشور کسب کرد.
شاهپور آذروند اظهار داشت: از این ۲۴۴ طرح، ۱۳ طرح درآمدزایی، اشتغالزایی شامل نیروگاه گازی سه مگاواتی، نیروگاه خورشیدی سه و ۱۵۰ مگاواتی و بومگردی و گردشگری، فرآورده‌های سیب‌زمینی فرنچ فرایز برای روستا‌های اردبیل، مشگین‌شهر، انگوت، گرمی و نمین است.
وی گفت: ۲۳۱ طرح‌های درآمدزایی و اشتغالزایی شامل ماشین‌آلات سبک و سنگین بوده که در کل طرح‌های درآمدزایی به ترتیب شهرستان اصلاندوز با ۹۴ طرح، مشگین‌شهر با ۳۰ طرح و شهرستان کوثر ۲۹ طرح به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم قرار دارند.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری اردبیل با بیان اینکه ۵۰۱ پروژه عمرانی و اقتصادی طرح‌های درآمدزایی در روستا‌های استان اردبیل افتتاح می‌شود، افزود: همزمان با گرامیداشت هفته دولت پروژه‌های مختلف عمرانی اعم از روکش آسفالت، احداث بوستان، جدول‌کشی، هدایت آب‌های سطحی، احداث دیوار‌های حائل، احداث آرامستان‌ها، پازل‌بندی معابر و پروژه‌های سرمایه‌گذاری و اقتصادی برای توانمندسازی و اشتغالزایی پایدار روستا‌ها از جمله انرژی خورشیدی سه و ۱۵۰ مگاواتی، نیروگاه گازی سه مگاواتی، صنایع تبدیلی سیب‌زمینی، توریستی و گردشگری، ماشین‌آلات سبک و سنگین با ۵۰۱ پروژه به مبلغ یک‌هزار و ۷۸۷ میلیارد تومان در روستا‌های استان به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.
آذروند بیان کرد: همچنین همزمان با هفته دولت از محل سر فصل‌های عمرانی برای احداث پارک و بوستان، فضای سبز، بهسازی معابر، جدول‌گذاری، احداث دیوار حائل، حصارکشی آرامستان، هدایت آب‌های سطحی و روان آب‌های روستا‌ها از محل ماده‌های ۵۸ و ماده ۴۲ بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال به حساب دهیاری‌های استان واریز شد.

  • 13 شهریور 1403
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

برچسب ها :

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011