معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

استانداری‌های برتر در آموزش و پژوهش مدیریت شهری و روستایی معرفی شدند

25 آذر 1400

در مراسم اختتامیه ‘هشتمین جشنواره آموزش و پژوهش در مدیریت شهری و روستایی’ و’سیزدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری’ که ۲۴ آذر ماه با حضور وزیر کشور برگزار شد، استانداری‌های برتر در آموزش و پژوهش مدیریت شهری و روستایی شدند.

سازمان شهرداریها و دهیاری‌های کشور به منظور تحقق ماموریت ها و با هدف ارزش‌گذاری به جایگاه آموزش، توسعه پژوهش‌های کاربردی و تقدیر از دست اندرکاران و متولیان، هر سال اقدام به پایش، ارزیابی و سنجش عملکرد استانداری‌ها در حوزه‌های آموزش و پژوهش می نماید.
برترین‌های آموزش:

بر اساس شاخص‌های ارزیابی عملکرد آموزشی استانداری‌ها در سال ۱۳۹۹ و شش ماهه نخست سال جاری، استان‌های برتر در حوزه آموزش معرفی می‌شوند:

الف- استانداری‌های برتر در حوزه آموزش کارکنان شهرداریها:
استانداری‌های هرمزگان، همدان، یزد، قزوین و تهران

ب- استانداری‌های برتر در حوزه آموزش کارکنان دهیاریها:
استانداری‌های: یزد، زنجان، گیلان، گلستان و تهران

برترین‌های پژوهش:
در حوزه پژوهش؛ استانداری‌ها از طریق شوراهای پژوهش، وظیفه سیاست‌گذاری و راهبری پژوهش در شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان را عهده‌دار هستند.

بر اساس شاخص‌های ارزیابی عملکرد پژوهشی استانداری‌ها در سال ۱۳۹۹ و شش ماهه نخست سال جاری، استان‌های هرمزگان، همدان و خراسان رضوی، به عنوان استانداری‌های برتر در حوزه پژوهش مدیریت شهری و روستایی کشور معرفی می‌شوند.

سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور ضمن تقدیر و سپاس از مدیران و کارشناسان آموزش و پژوهش استانداریها، امیدوار است با همت و مشارکت فعال و همه جانبه استانداریها، شهرداریها، دهیاریها و شوراهای اسلامی شهر و روستا، بتوان گام‌های موثرتری در راستای ارتقای بهره وری، کارایی و اثر بخشی مدیریت شهری و روستایی کشور برداشت.

  • 25 آذر 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011